Gå til innhold

Spesiell pirattaxi i Bærum

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

Har noen av dere Bærum-folk sett den?

Tror det var en gammel Toyota Carina, med stooore bokstaver på siden og bak der det står "pirat-taxi", + et telefonnummer.

Det så faktisk ganske så seriøst ut, hvis man kalle bilen det.

Hvorfor har han ikke blitt stoppet/avskiltet av politiet enda når han gjør ting så åpenlyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pro :P Den har jeg også sett, en annen klassiker er jo "Lommedal'n 735" :P

Finnes mange rare folk som skal fucke opp bilene sine med streamere på størrelsen med ræva til morra mi.. :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Det var den ja. Reagerte litt når jeg så den.. hehe.. gæren fyr. Kan dem egentlig ta han for å ha det på bilen? Må vel ta han på fersken med piratkjøring?

De må vel ta han på fersken...Men det er rart han tørr å kjøre rundt med all reklamen, det er jo å be om og bli stoppet.

Er ingen bombe hvis politiet finner en paragraf som forbyr reklame for "ulovlig handlinger"...Rart hvis ingen taxisjåfører har anmeldt/sagt ifra til politiet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner den karen:)

Dette er "kødde" bilen hans... han hadde en MR2 og en HELT ny Almera før.. denne ga han 30 k for... Han måtte finne på ett eller annet kødd med den drittbilen.

Det er en Nissan Almera sedan tror jeg.. 92 modell...

Det står Pirat Taxi - FORAN, PÅ SIDENE, BAK... Og ALLTID billigst på panseret..... Og Telefon nr. hans i bakruta;)

Han har blitt stoppet 2 ganger i løped av 1 1/2 mnd. Ene gangen stoppet de han for rutine, å mens han ene satt i bilen ringte han nr. i bakruta for å sjekke om det faktisk VAR han.. hehe...

Andre husker jeg ikke...

Gutten er ikke dum. Han tar ikke penger for når noen sitter på... ringer du og virker hyggelig så henter han sikkert, Men han ber deg kanskje gå ut på en bensinstasjon og fylle opp 100 kr og gå inn å betale:) hehe..

Sist helg her kjørte han TINE (Christine Hansen) :D

Skal prøve å ordne Bilde® ..

Gutten er gæren ja.. hadde aldri gjort det

:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

pro :P Den har jeg også sett, en annen klassiker er jo "Lommedal'n 735" :P

Det er jo bare kødd. Bussen som går til Lommedalen heter "753 Lommedalen" og han bor i Lommedalen. ;)'

BTW. Har også sett han "Pirattaxi" bilen hundrevis av ganger.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider