eGtTurbo Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 heisann. Jeg kan skaffe KYB AGX dempere til Nissan Primera 1990-1996. Pris ferdig levert på dør blir 7000 norske kroner for alle 4 demperene. De er justerbar i 4 hakk og av meget høy kvalitet. Skal man kjøpe de i Norge må forhandler spesial bestille dem og da blir prisen 12290,- .. Så dere sparer 5290 kr. Bestilling: andre_linder@hotmail.com Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hvor lenge står dette tilbudet åpent? Hvor mange måneder? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg har ikke noe tidsfrist. Men blir ikke til å importere så lengde. Er endel slit. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Huff nå frister du meg fælt her.. .bahh men litt kjipt å kjøpe når jeg allerede har kjøpt senkefjærer samt dempere foran.. og montert alt.. Skaffer du det til Hatchbacken også btw ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Kan desverre ikke garantere at det passer til hatchback siden det går på US Specs. Folkens! Har "kranglet" og forhandlet litt og nå kan jeg levere demperene til 6000kr! Da stiller jeg personlig garanti og sørger for vanlig garanti i forhold til fabrikkfeil. Kan naturligvis ikke ta de i retur hvis man finner ut at man ikke vil ha de og heller vil kjøpe soft is for pengene :) 6000,- ! Har nettopp montert mine på bilen min og det ble rått! Reguleringen på demperen sørger for at man kan skru og velge mellom 1.original stivhet 2.kyb gas-a-just stivhet 3. 25% stivere 4.Ytterligere 30% stivhet i forhold til steg 3 ! Reguleringen gjøres med et hjul på demperen så tar altså noen få sekunder fra gateoppsett med svigermor på til rent baneoppsett :D Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Er det bare demperene eller dempere og fjærer? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Er ikke et coiloverkit. Som sagt, performance dempere. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg