Gå til innhold

Vag meg her og VAG meg der..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Alteza

Nei, bare fant på den tekniske infoen jeg la ut om bilen tidligere jeg da!!! HAHAHAH :P NOT!!!!!!

Satt faen meg å skrev direkte avskrift av det tech. arket jeg fikk med bilen!!! GRRRRRRRRRRRRRRR! Vet ikke hvordan jeg skal bevise at jeg har bilen...! Men gidder ikke å diskutere mere med dere om det.. la oss snakke om noe anna før jeg klikker!!!!!!!

(En stor takk til tastaturet mitt som har holdt ut med mange harde slag den siste tiden) Ps. Minnestund for INSERT knappen min i morgen kl 13:00

 

Du klarer ikke svare på noen av spørsmålene, da velger jeg å tro at du ljuger, enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har alltid trudd at Supra Twin Turbo var den sterkeste bilen Toyota har produsert.

 

 

 

 

 

Nå den personen som startet tråden også er utenfor topic så gjør vel ikke det deg noe?? [/b]

 

Supra er laaaangt fra den sterkeste motoren Toyota har laget.

Bare tenk på v10`rn til toyota den er nok endel sterkere enn seksern.

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Bare så det er sagt: At du ikke "gidder" å "forsvare" deg mot mine påstander, ikke gidder å svare på "PM"'en jeg sendte deg, gjør deg ikke noe mer troverdig i mine øyne :)

 

Hadde jeg vært deg, og kanskje til og med sittet med nøklene til dette vidunderet i lomma, ville jeg gjort alt i min makt for å tilbakevise påstandene.

 

Jeg har tross alt opparbeidet meg ganske stor fallhøyde med mine påstander.

 

Hvis så er tilfelle at du faktisk har bilen, kan det da umulig være noen stor jobb å svare på mine påstander / Personal Messages / spørsmål?

 

Hvorfor oppgir du et sted at bilen er original, et annet sted at den er modifisert?

 

Hvorfor skriver du et sted at bilen er 98 modell, et annet sted 99 modell?

 

Hva er URL'en til informasjonen du kom med tidligere?

 

Kan du legge ut flere bilder?

 

Hvorfor ser det ut som om du ikke har norske skilter?

 

Hvordan har en gutt født i 1983 råd til å kjøpe og drifte en bil til 390.000,-? (Jeg vet at dette er individuelt, men alikevel, de færreste 18 / 19 - åringer har så dyre biler.) Det koster vel ikke rent lite i fuelmix på denne kjerra?

 

Mvh Majestet

Som har en viss BMW med 275/50/18 dekk på vgs diskusjonssider friskt i minne :)

 

Hvorfor oppgir du et sted at bilen er original, et annet sted at den er modifisert?

-Jeg vet ikke om den er modifisert, enkelt og greit!!

 

Hvorfor skriver du et sted at bilen er 98 modell, et annet sted 99 modell?

-Fordi den er produsert i desember i 1998, da er det vel egentlig en -99 modell ?!

 

Hva er URL'en til informasjonen du kom med tidligere?

-Jeg skrev inn infoen manuelt! har et tech. ark som fulgte med!

lå faktisk inne i hanskeromet og er usendt av BLITZ vis du det er viktig!

 

 

Kan du legge ut flere bilder?

-Har bare de bildene som jeg fikk av onkelen min da han lurte på om jeg var interisert i bilen!

 

Hvorfor ser det ut som om du ikke har norske skilter?

-Fordi de er utenlandske kanskje ?!

 

Vet ikke hvor mye fuel den bruker på mila, men ikke så kjempe masse vis du kjørerpent. Har jo Kj.Computer, men står på et språk jeg ikke skjønner der!

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver først i det såkalte tech-arket ditt, FRA BLITZ:

 

"Three-point Seatbelts for all seating positions, including front with pre-tensioners and force limiters"

 

Altså, på norsk: Trepunkts-seler i alle seter.

 

Så skriver du:

 

"var IKKE lov med 4 punkts seler i norge".

 

Du har jo selv skrevet at du ikke har gjort noe med bilen. Ble det tilfeldigvis 4-punktsseler over natten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Legg ut bildene da. Svar samtidig på spørsmålet om hvordan du har råd.

 

Er de bildene som jeg har her det. Det som jeg har i profilen min og det andre som jeg la ut her. Har ikke flere!

Hvordan jeg har råd ? : Tok ut alle barnetrygd pengene mine som mamma og pappa har spart opp til meg, så hadde jeg 100k på bok fra før, og resten lånte jeg har pappa.

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alteza

 

Er de bildene som jeg har her det. Det som jeg har i profilen min og det andre som jeg la ut her. Har ikke flere!

Hvordan jeg har råd ? : Tok ut alle barnetrygd pengene mine som mamma og pappa har spart opp til meg, så hadde jeg 100k på bok fra før, og resten lånte jeg har pappa.

 

Ok, så du kjøpte faktisk bilen utifra de to lusne bildene du har vist oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Legg ut bildene da. Svar samtidig på spørsmålet om hvordan du har råd.

 

Hva han har råd til og ikke er vel bare han sin sak. Har selv måtte stå til rette for hvordan jeg hadde råd til både det ene og det andre som mine arbeids kammerater ikke var i nærheten av å finansiere. Det kan være så mange ting inne i bilde her. Viktigste er nok kontakter. Er heller ikke så vanskelig å få lån på en bil til 1mill om du bare betaler 300K.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

 

Hva han har råd til og ikke er vel bare han sin sak. Har selv måtte stå til rette for hvordan jeg hadde råd til både det ene og det andre som mine arbeids kammerater ikke var i nærheten av å finansiere. Det kan være så mange ting inne i bilde her. Viktigste er nok kontakter. Er heller ikke så vanskelig å få lån på en bil til 1mill om du bare betaler 300K.

 

Hvis du leser hele tråden, ser du at jeg allerede har tatt forbehold om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Ok, så du kjøpte faktisk bilen utifra de to lusne bildene du har vist oss?

 

Jepp gjorde det, stoler på onkelen min :) Han har jo vært nede og sett på den da. Stod mellom 3 biler, den altezan, Corolla WRC (bare styling) og en Celica GT four (litt usikker hvordan den celica greia skrives.) Men syntes den altezan var kulest i følge bildene. Så Odd (onkelen min ), shippa bilen min med alle de andre NYe toyotane som skulle importeres til norge/danmark. Vet ikke hvordan han fikk bilen inn for 370k, men jeg betalte det for bilen!

Kan hende han fikk den bilen av toyota fordi de kjøper jo så mange, eller hva vet jeg!

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår