Sapphy Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 hehe, 2wd. Tente du på med håret ditt? Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 sapphy: det du har en jævligt rå og fin bruksbil. men når du har cosworth kan det alltid bli råere. et eksempel (GAMLÅ). om du vet kor han har fått laget det skilte henne??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by Sapphy hehe, 2wd. Tente du på med håret ditt? onfiredevi Hahaha, det va elendigt det.. Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 4, 2002 Rapporter Share Skrevet April 4, 2002 Originally posted by Anders sapphy: det du har en jævligt rå og fin bruksbil. men når du har cosworth kan det alltid bli råere. et eksempel (GAMLÅ). om du vet kor han har fått laget det skilte henne??? Anders: Forus industri Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 anders!du kaller gamlå rå,vel!! eg vil at bilen skal være noen lunde lik originalen ved første øyekast. eg må i tenkeboksen;) det eg kalle rådt er på side 12 i drive nr 3:) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg