HolkestadRacing Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 jeg brukte ikke noe mer, kan vell kjøpe deg dumpventil. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by HolkestadRacing jeg brukte ikke noe mer, kan vell kjøpe deg dumpventil. Hmm okay må tenkte litt på det men du hører fra meg hvis det blir noe av:) du har ikke noe sånn ca peiling på hvor mangen gamp det blir med å kjøre på 0,6bar eller hva du kjørte på? Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 har ikke anelse,men litt må man vel få.jeg kjørte med 0,5-0,6. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by HolkestadRacing har ikke anelse,men litt må man vel få.jeg kjørte med 0,5-0,6. hmm okay takker for svaret men må tenke litt på det ja ;) men du hører fra meg hvis det blir noe av det:D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 man bruker tillegsdyse fordi at?? klarer ikke orginale spruten å levere nok bensin?? hvordan monteres denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 SOLGT! Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg