sibba Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har satt i nye 6*9 bak på en e36, men lyden på den høyre høytaleren er mye svakere og dårligere enn på venstre. Har prøvd å bytte på høytaler og + og - pol men til ingen nytte. Kan det være ledningene som har blitt ødelagt ved montering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 nå vet jo ikke jeg hva annet du har prøvd osv, mn har du sett på balansekontrollen på cd-spilleren? dårlig kontakt? prøv å bytte ledning...bruk ledningen fra den "dårlige" høytaleren over til den som spiller bra. hvis den høytaleren da spille dårlig så er det ledningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har stillt inn spilleren slik at den spiller alt på høyre bak. Og da er det nesten ikke lyd i forhold til når jeg spiller alt på venstre høytaler bak. Jeg bruker di originale ledningene som er i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 prøv å koble høyre kabel over på venstre høytaler og se om den spiller da. hvis ikke kabelen er lang nok, så se om du får tak i en kort kabel som du fester på originalkabelen og venstre høytaler. hvis ikke det funker, så ville jeg dratt inn til forhandleren og hørt med de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har sett om den høyre høytaleren spiller på venstre ledning og det gjør den helt perfekt så det er ikke noe gale med høytaleren. Faen dette er helt frustrerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 da er det nok kabelen. ville skjekket tilkoblingen bak på cd-spilleren. hvis den er ok, så er det nok et eller annet sted på kabelen. da foreslår jeg å heller kjøpe en ny kabel. koster ikke så altfor mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg