Harrybo Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 I dag har jeg fått meg Efektanlegg fra Simons i 2.5 Toms med dobble enderør. Det er et komplett sett. Prisen var ikke ille 2120 for hele driten. Men ble litt skuffa da jeg så den bakre lydemperen at den var så skjipt design på den. Men de påstår at det er den eneste typen de leverer til den typen Passat 1.8 CL med Cat????????? Stemmer det?? noen som veit om det?? Mvh David Skal montere i morgen vis jeg ikke får noe svar i kveld ellers bytter jeg det i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Harrybo I dag har jeg fått meg Efektanlegg fra Simons i 2.5 Toms med dobble enderør. Det er et komplett sett. Prisen var ikke ille 2120 for hele driten. Men ble litt skuffa da jeg så den bakre lydemperen at den var så skjipt design på den. Men de påstår at det er den eneste typen de leverer til den typen Passat 1.8 CL med Cat????????? Stemmer det?? noen som veit om det?? Mvh David Skal montere i morgen vis jeg ikke får noe svar i kveld ellers bytter jeg det i morgen:) hvor fikk du det så billig? den bakre potta er kjip ja.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Kjøpte det på mekonomen med litt rabater var innom svendsen eksos og de skulle ha 3800 for samme systemet. Men fikk vite i dag at løftebuken jeg hadde tenkt å bruke er stengt så det blir å ligge på bakken å skru. Hvordan anlegg har du på bilen??? mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Harrybo Kjøpte det på mekonomen med litt rabater var innom svendsen eksos og de skulle ha 3800 for samme systemet. Men fikk vite i dag at løftebuken jeg hadde tenkt å bruke er stengt så det blir å ligge på bakken å skru. Hvordan anlegg har du på bilen??? mvh David har ikke effekt anlegg enda jeg. men veit bare at det samme systemet koster ca 3100 på høystad. Hadde jo gått ann og bytta ut bak potta med noe mere "snertent" vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 I dag fikk jeg montert efektanlegget:) Mem ble ganske skuffet over lyden :( Virker som at det er ved visse turtall at man hører noe Trenger man å kjøre inn et slik anlegg?? Til dere andre med Passat 35i gå for et annet system.. Mvh David Bilder kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg