Gjest Anders Skrevet April 13, 2002 Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 hei Sapphy: bilen din er ganske fin med de felgene. har fått lappen nå. så eg jobber det jeg kan for å få rå til felgene til stefan. gleder meg til å få på litt større felger og få bilen litt mer ned på bakken. men du: om det går ann å bruke cosworth dempere på ein sierra 2.9?? skal bytte dempere skjønner du så jeg lurte på om det gikk så kan jeg kjøpe noen brukte konidempere å sette på og senke settet de har til sierra som senker 5 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 mareand, joda eg har samme type bremser fremme og, de ser ut til å fungere bra. Anders, eg er ikkje heilt sikker på om fjærer dempere passer over. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Sapphy: Hvite felger på hvit bil blir jo litt tamt da....eller? Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 sapphy: oki men må få tak i noen senke fjærer. men først skal jeg kjøpe felgene til stefan. vurdere å selge bilen allerede for å kjøpe nye ford sierra bare sedan og 2.0 motor og ikkje 2.9 bensinsluker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Anders: Cossie :) Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg