Sapphy Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Gamlå hjelper meg med å bytte foringer på sedan cossien min, dette har han gjordt før! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 demontert! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 ikkje mye igjen her, nei! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 bakstilling rengjordt og nesten klar for lakking! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 sapphy: ka farge skal du ha på bakstillingen då???må vel ha en lakk som er tyk slik at den ikkje flaser ette 10 mil.?? ka ti får du bilen på veien igjen nå??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 Anders, kommer til å bruke blå skipsmaling, den er myk og tykk. Omtrent samme farge som samcoslangene, men først må der pusses og grunnes med zink. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 kjetil, eg bruker polysport på de små foringene og polyrace på de to store. Har polysport i forstillingå fra før. Er hverfall veldig fornøyd med de! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 mi bakstilling; sandblåst, zinka, primet og malt. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 mongoose Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 nylakka diff. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 ser temmelig pent ut må jeg si! gleder meg til se bila deres i action:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 sapphy: det kommer til å se veldigt gromt ut. bare huske å holde det reint. skal gjøre det samme på min bil når jeg setter på senkefjører om ikke så altfor lenge. skal først spare opp nok penger slik at jeg kan få kjøpt de felgene av stefan. håper eg får nokk i lønn så får eg kankje kjøpt de denne måneden. sapphy: om du kjøpte slik maling som du får kjøpt på båtforretninger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 takk, marius og anders. Eg brukte Hammerite med blank finish (ikkje hammerslag). Skikkelig tjukk og fæl maling så eg håper den tåler litt steinsprut. Marius, skal du til våler 25 og 26 mai? det skal garantert eg og et par andre cossier fra stavangerområdet, gleder meg! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Originally posted by Sapphy takk, marius og anders. Eg brukte Hammerite med blank finish (ikkje hammerslag). Skikkelig tjukk og fæl maling så eg håper den tåler litt steinsprut. Marius, skal du til våler 25 og 26 mai? det skal garantert eg og et par andre cossier fra stavangerområdet, gleder meg! Hadde ikke planer om å dra dit men jeg veit jeg har store planer om det NÅ!:D :D Man må jo få med seg alt...=) DU må la meg sitte på ei bit da?:) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Hei Sapphy :) Du har en fin Cossie :) Er de 2 eller 4wd? Hk? :dude: Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg