JohnDeere Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Har et halvt år igjen til den store dagen og har kjøpt meg drømmebilen. Bilen ble en -94 BMW 325i Cab. Det er gjort noe med bilen fra før, som Scorpion DTM eksos, M3-front, K&N performence, baklykter er byttet, 7"LCD m/TV-Tuner er satt inn (snart DVD-spiller). Jeg har siklet etter denne bilen en god stund nå: Dette er visst gamle bilen til Kenth som driver StreetDesign. Har ikke så veldig mye gryn i posen akkurat nå (grunnet bilkjøp), men lurte på om dere kunne sette opp et forslag til styling jeg burde kjøpe. Kom med det DU synes er kult! ;) Se biler av bilen min på BMWfreaken.tk Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 e kje de den bilen de var et voldsomt annlegg i ? leste om ein lignende bil i motorbørsen for lenge siden om at de va annlegg for 250 000,- men kanskje de va ein aen bil... :D Flott bil forresten!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Det er bilen med anlegg ja! Syk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 må du få rævo i gir å legga ut bilder av annlegge!!!! :D :D *suglesugle* :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by kebabkongen må du få rævo i gir å legga ut bilder av annlegge!!!! :D :D *suglesugle* :cool: Bilen med det syke anlegget er ikke min.. Bilen min finnes på BMWfreaken.tk Har dessverre ikke biler av anlegget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 åååja... sånn sitt.. va litt rask i avtrekkare der eg ja ;) konge bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 ajjj. fydda. har på lexus lykter for? stygt som juling på bmw. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Tøff, men veldig kebab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Noen som har forslag til bakfanger? Lurte på Rieger Cup-leppe, men da tror jeg bilen blir for lav.. Sideskjørt kunne kanskje også vært noe.. Lexus-lyktene satt på når jeg kjøpte den. Vet ikke om jeg bytter de. Hva tror dere om -96/97 grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by JohnDeere Noen som har forslag til bakfanger? Lurte på Rieger Cup-leppe, men da tror jeg bilen blir for lav.. Sideskjørt kunne kanskje også vært noe.. Lexus-lyktene satt på når jeg kjøpte den. Vet ikke om jeg bytter de. Hva tror dere om -96/97 grill? Bakfanger: Gå på danske siden til bmwspesialisten og sjekk ut rieger e46 look m3 bakfanger... den synes jeg er dritfet! Lexus-lyktene: Få de av! Ingen diskusjon! 97 front: Er et must! Bilen blir ganske forandret, til det positive selvfølgelig... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg