mjay Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hei! Hvor vanskelig er det å ettermontere en TV-tuner (eller evt. en adapter) bak i en A4 til en eksisterende Navi+? Er det mye kabler som må bli dratt? Jeg vet nemlig ikke om Navi+ konsollen har en boks i bagasjerommet hvis man ikke har TV-tuner. Og når man kjøper f. eks. en DVD-spiller som man kobler til tuneren/adapteren (som har inngangene for det), hvor leverer man strøm til denne? Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 må sikkert belage deg på å strekke en hel del ledinger..fra antenne til tunerbox'n som skal ligge ibagasjen...pluss gps sender'n...med mindre den ikke er innebygd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Med mindre hva er innebygd? Tuner i TV-tunerboksen? GPS sender følger med Navi+. Tror selve senderen ligger bak. Men hva har TV-tuneren med GPS senderen å gjøre? Antenner ligger i en av de bakerste stolpene tar jeg ikke helt feil, så det blir enten der eller innebygd i boksen antennen er. Men det blir sannsynligvis en adapter hvis jeg skal kjøpe noe. Mye billigere, samt at man får inn kun TV2 og NRK i meget dårlig kvalitet (har prøvd det ut)... Jaja, får søke litt på tyske og britiske forum og sånt... :) Bare å si ifra hvis dere vet eller finner ut av noe! Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 jeg hadde tv i bmw 540 jeg hadde før. kvaliteten var så som så...bare å parkere ved en parabol..da får man inn tv3 :D :D :D fakta faen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hehe... Vel, jeg ser ikke noe særlig på TV til vanlig, så jeg kommer iallfall ikke til å se på det i bilen! Jeg tenker på TV-tuner eller adapter for å ha muligheten til å koble til en PC eller DVD eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoopex86 Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Du får jo kjøpt sånne navigasjons greier hos naf for en billig penge da, som bare plugges inn i sig tenneren. Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hehe... Jeg har navigasjon i bilen. Det er Audi's Navi+ system, med GPS-mottaker, en relativt liten skjerm foran, 6 CD-skifter, en dame som forteller veien samt veiinstruksjoner i instrumentpanelet (kjørecomputeren, FIS). Jeg trenger nok en original TV-tuner eller en uoriginal adapter. Så hvis det er noen her som har ettermontert dette, gjerne si ifra! Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastian Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 prøv å spørre på bilstereo forumet. er endel folk som har peiling der. Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 OK takk bastian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg