Harrybo Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Hei er det noen som har eller veit om noen 17" felger som har feit kant?? Trenger bare felger da jeg har godt med gummi fra før Synes at mine 17" Rial felger ikke har brei nok kant. Er også interisert i å bytte felger :D mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 skarru kvitte deg med rial felga er jeg muligens interisert :) hvis det ikke er for dyrt seff :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ønsker helst å bytte dem men kan jo si ifra har kommet over 16" med brei kant men ønsker helst 17" med brei kant. Men de er jo alltid til salgs for rett pris :) mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 hva er så den rette pris? og har du bilde? og er det med dekk? hehe Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Det er med dekk det er 215/40/17 Skal ta bilde i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 strålende. da manger bare prisen :P hvor er du fra btw? greit og vite om frakt etc må betales :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Bor i Bærum men kan levere dem opp til grensa (Svinesund) i sommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 bærum ekke noe stress. bor på jessheim jeg.. så ekke lange veien hadde du bilde nå? hehe keen på og se felga :) og en caaa pris. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 her er det bilde av felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 bildet funker ikke (du må legge det ut på nettet førsT) ta og mail det til meg du : godoffskaters@hotmail.com Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 av rial felgene rino@grab.no Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 send bilde til meg også! rlsa1@hotmail.com Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 hmm dårlig med bilde :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hei har ikke vært hjemme i helgen da jeg fikk enen telefon på fredag ettermidag fra en venn som sKulle til Mantorp at motoren hans hadde raset (Boble 62) like ved Karlskoga:) Så jeg måtte reise ned å hjelpe han:) Vi tauet bilen fra Karlskoga til Mantorp jævlig langt å taue bil på natten i rein uten lys. Så fikk vi tak i en motor og fikk bytta den, slik at han fikk kjørt hjem på egen motor. Ble en liten tur som ikke var helt planlagt for min del. Men det var en artig opplevelse. Mye kult på Mantorp Men skal prøve å få ut bilde i dag mvh David Det ligger bilder under Passat forumet:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Har fått tak i nye felger så nå er Rialfelgene mine til salgs:) Selger bare felgene da jeg trenger dekka selv Bilder av felgene ligger ute på Passat forumet Er 17" med 4/100 Kom med Bud ellers blir det vinterfelgene mine Felgene er i Bærum:) mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg