Golf Gold Edition Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Trenger 90dør venstreside, førerside! Helst foretere enn fahn, eneste jeg mangler før jeg kan hive den på lakkering i løpet av sommern.. dette må være av den typen uten kromlist rundt vindu! Noen så har, ta kontakt! evt. pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Det tror jeg jaggu meg at jeg har liggendes. Hmm. vetikke om det der med kromlista , men sjekkes ut. Oppfølging følger!!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by K.A. Det tror jeg jaggu meg at jeg har liggendes. Hmm. vetikke om det der med kromlista , men sjekkes ut. Oppfølging følger!!! Du har ikke to 88-dører til meg liggenes da...?En høyre og en venstre? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Om du har K.A så se etter til at det ikke er kromlist som sagt og at døra er hel m/vindu og innmat :P Har sånn ca. bare leita siden desember itte denna dørå, ting tar tid :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Krom!!!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg