X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Heisann.. Pappa har en Golf 2 GT.. i den sitter det abs-bremser i bagasjerommet.. den er ikke koblet sammen, og det er en masse ledninger.. det står ingenting om absbremser i verken instruksjonsboka eller den boka pappa har kjøpt.. har noen peil? og btw.. hvor sjelden er egentlig GT-modellen? er ikke så mange av dem har jeg hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by X-ecutioner Heisann.. Pappa har en Golf 2 GT.. i den sitter det abs-bremser i bagasjerommet.. den er ikke koblet sammen, og det er en masse ledninger.. det står ingenting om absbremser i verken instruksjonsboka eller den boka pappa har kjøpt.. har noen peil? og btw.. hvor sjelden er egentlig GT-modellen? er ikke så mange av dem har jeg hørt.. Er det feks en abs pumpe foran på bilen da ? eller abs følere på hjulene? kan jo være at bilen har blitt skjøtet.. det er vell heller lite sannsynlig Abs pumpe = en diger aluminium klosse under hovedsylinderen med masse bremse rør på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ja, det er abspumpe foran.. jeg vet ikke om det er absfølere.. kan finne det ut.. men vet noen hvordan man setter sammen absen? evnt. om det står no sted på nettet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by X-ecutioner Ja, det er abspumpe foran.. jeg vet ikke om det er absfølere.. kan finne det ut.. men vet noen hvordan man setter sammen absen? evnt. om det står no sted på nettet.. er alle ledningene løse ? Vist den er frakoblet er det jo en liten mulighet for at den er defekt`? I så fall er det sikkert bare best at den er det for abs deler til golf 2 er dyyyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 da pappa kjøpte den sa eieren at han ikke har funnet ut hvordan man setter sammen ledningene.. jeg er rimelig sikker på at den funker.. bilen er importert fra tyskland av forrige eier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by X-ecutioner da pappa kjøpte den sa eieren at han ikke har funnet ut hvordan man setter sammen ledningene.. jeg er rimelig sikker på at den funker.. bilen er importert fra tyskland av forrige eier.. hvor er det ledningene er av ? bak på styreenheten `? Få deg et koblingsskjema så står det hvor du skal sette de i. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 poenget er at jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får tak i det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by X-ecutioner poenget er at jeg lurer på om noen vet hvordan jeg får tak i det?? prøv på internett eller du kan smile pent å spørre hos din lokale vw forhandler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg