Gå til innhold

ABS på Golf2 GT

Ranger emnet

X-ecutioner

Anbefalte innlegg

Heisann.. Pappa har en Golf 2 GT.. i den sitter det abs-bremser i bagasjerommet.. den er ikke koblet sammen, og det er en masse ledninger.. det står ingenting om absbremser i verken instruksjonsboka eller

den boka pappa har kjøpt.. har noen peil?

og btw.. hvor sjelden er egentlig GT-modellen? er ikke så mange av dem har jeg hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

Heisann.. Pappa har en Golf 2 GT.. i den sitter det abs-bremser i bagasjerommet.. den er ikke koblet sammen, og det er en masse ledninger.. det står ingenting om absbremser i verken instruksjonsboka eller

den boka pappa har kjøpt.. har noen peil?

og btw.. hvor sjelden er egentlig GT-modellen? er ikke så mange av dem har jeg hørt..

Er det feks en abs pumpe foran på bilen da ? eller abs følere på hjulene? kan jo være at bilen har blitt skjøtet.. det er vell heller lite sannsynlig

Abs pumpe = en diger aluminium klosse under hovedsylinderen med masse bremse rør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er abspumpe foran.. jeg vet ikke om det er absfølere.. kan finne det ut..

men vet noen hvordan man setter sammen absen? evnt. om det står no sted på nettet..

er alle ledningene løse ?

Vist den er frakoblet er det jo en liten mulighet for at den er defekt`?

I så fall er det sikkert bare best at den er det for abs deler til golf 2 er dyyyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da pappa kjøpte den sa eieren at han ikke har funnet ut hvordan man setter sammen ledningene.. jeg er rimelig sikker på at den funker.. bilen er importert fra tyskland av forrige eier..

hvor er det ledningene er av ? bak på styreenheten `?

Få deg et koblingsskjema så står det hvor du skal sette de i.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider