TurboLeon Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har kjøpt meg cube DVD spiller og skjerm, men manglet følgende....Stativ til å montere skjerm på dashbord og ramme rund DVD spiller slik at den blir like stor som CD spiller..... Noen som har noe liggende?? Kjøper garantert til riktig pris;) Bilder av systemet : http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=527 Håper på svar ! MVH Andreas Veheim Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Ingen som har ??? :( Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg foreslår at du kontakter Bilradiospesialisten direkte... Her i Bergen er de ganske bra på service iallefall... Min far kjøpte en bil der det der rammegreiene manglet. Vi stakk bare innom, og selv om han måtte bestille det inn for oss og greier, fikk vi den gratis... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Ok da prøver jeg d på mandag......Takker for tipset! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg