einan Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 noen som har S2 eller RS2 fanger til salgs? skal ha den på ein 92 mod audi cab... er også interresert i RS2 Speil... noen som vet hvor eg kan få tak i slike? Siter ThEo4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 http://www.norskbildelsenter.no ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by einan noen som har S2 eller RS2 fanger til salgs? skal ha den på ein 92 mod audi cab... er også interresert i RS2 Speil... noen som vet hvor eg kan få tak i slike? RS2 speil har jeg prøvd å få tak i også. Tror det er ingen som lager sånne speil til coupe/cab, så du får prøve å ringe på ett bilopphuggeri å høre om den kanskje har en vraka en der som speila er inntakt på, eller bestille orginal deler på VAG eller noe sånt. Men vil regne med at det blir dyrt uansett... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har en front liggende, men denne blir ikke billig....har sittet på en Audi 80 Cab 92 mod..........:P Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 de har jo rs2 speil på norsk bildelsenter.. men prisen er vel ikke akkurat hyggelig..2500 for hver side brukt Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 fanger (rieger) med tåke og blinklys (porsche) kr 2000 må pusses på pga en sprekk helt nederst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg