RX-7 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Hvor kan jeg legge ut noen bilder av en bil? Uten å måtte lage en hjemmeside av noe slag? Vet om photobucket, men klarer ikke å få det til å fungere, etter at jeg har rotet med passord og masse sånt.. Er det lignende sider som er som denne? Med unntak av cardomain da...? Ps. Er det nødvendig å sote skiltene på en bil som tilhører en bilforhandler? (Har testkjørt en RX-8). Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Sote skiltene?:confused: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Regner med at han mener sensurere skiltene. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hmm, har 280 bilder (minst) eg gjerne vil legge ut. Det er ganske mange, men det er ikkje så alt for stor plass eg treng (under grensa på photobucket.com). Men på photobucket må eg bla meg fram til kvart enkelt bilete, er det plasser der eg slepp dette? Det vil ta tid med over 250 bilder liksom. Eller: er det ein anna måte på photobucket? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 bruk bare ftp ...? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Veit du om ein FTP server eg kan bruke da? Har kun ISDN skjønner du.. =/ Kan nesten ikkje sette opp en egen ftp server då.. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Husk at det var jeg som hadde et spørsmål her, Kaksa... :rolleyes: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Heisann! Jeg kan forklare en enkel måte å gjøre det på. (i grove trekk) gå på http://www.start.no -> opprett hjemmeside Register deg der , og send finn ut hvor du skal sende sms for å åpne FTP-serveren for bredbånd (koster 10kr - engangsgebyr) Hent ned acdsee Gå inn i katalogen som bildene ligger i browseren til acdsee marker alle bildene du vil legge ut velg Activites - Create - HTML (still inn diverse ditt og datt) Og acdsee lager et ok galleri av bildene dine som du laster rett opp på hjemmesiden din , med thumbnails å det hele. Enkelt å greit , billig å bra. håper det hjalp deg litt :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 for hurtig å bare laste opp et bilde eller 5 (bare for å ta et tall) kan man bruke http://www.tinypic.com her får man opp linker og tekster man kan bruke for å bruke bilde som link etc , meget bra side:cheers: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Noen spesiell grunn til at du tok opp en tråd fra 2004? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg datt over den i et søk :P hehe la ikke merke til hvor gammel den var før etter jeg hadde svart. hehe, sånn som skjer :crazysant: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Yupp, shait happens :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg