NISMO racing Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Er det samme type blinklys på P10 og P11? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by NISMO racing Er det samme type blinklys på P10 og P11? Nei Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Primera : Da venter jeg til du får svar jeg. Jeg gidder ikke pese skikkelig med det der. Sender bare tilbake jeg om det er mye pes, for de opplyste ikke noe om det til meg når jeg kontakta dem. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 AST har ikke ringt ennå, og de skulle ringe innen i går... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Primera AST har ikke ringt ennå, og de skulle ringe innen i går... Primera : Hei har du hørt noe fra dem enda ? De ligger fortsatt på posten å venter på meg de blinkersa.. Er veldig spent på om de passer eller ikke.. Du har vel ikke testet de enda? Veldig keen på å få de på snart.. Kanskje bare sende de tilbake og bestille meg fra et annet sted med engang.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Ringte dem faktisk i dag: Meg: Hei jeg har bestilt noen blinkers blabla blablabla. Dere skulle ha ringt meg innen forrige fredag!!! AST: Ja, men vi har ikke hatt noen P10er inne ennå bare P11. Men jeg kan dra ned til Nissan i morgen. så vi du kan gi meg lødragen hadde det vært fint. Meg: Ja det skulle gå fint. AST: Greit hadet Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Hehe jaja.. får se om de ringer da.. Da får man bare vente da:) Regner med at du har prøvd de på bilen ? hehe Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Jeg har prøvd å sette dem på bilen ja, men hullet er for lite. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Fikk mine fra needforspeed idag. Tok bare en og en halv uke fra jeg bestilte til jeg kunne hente dem på posten! Passet rett på, bare å koble på, ta et skritt tilbake og beundre! :) Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jaja var ikke noe bombe at AST ikke holdt ord... :( De har fortsatt ikke ringt... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Da driter jeg i å hente de ut fra posten jeg. Bestiller meg fra Need for speed istedet. Tar en telefon til AST på mandag.. Dårlig service = Ikke no kjøp! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg