Mirus Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Jeg var der noen timer og fikk knipset noen bilder. :) http://bilder.tvangsinnlagt.no/righton-290504 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 det var et stk kjipt treff.. var der 20 min eller noe.. at dem tør å ta de inngangsprisene er meg uforståelig Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Synd at det var så lite folk der... Triste saker. :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by HiiP Synd at det var så lite folk der... Triste saker. :( Det var få som visste om treffet tror jeg. Selv fikk jeg ikke vite om det før i går ettermiddag, da jeg tilfeldigvis så en annonse i Motorbørsen som jeg tilfeldigvis leste på Rimi. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 visste ikke at det var i dag jeg heller:mad: ble det noen bra tider da? noen som fikk med seg hva den svarte mx-5'en kjørte på, har ikke den 400 hester el.no? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 var et litt surt treff... men var mye kult der... Jonus kjørte visst 10.44 og godt over 210 km/t i slutthastighet.. Krb sin er og blir sinnsyk... var litt problemer i førsten med den da utvekslingen til mellomakslingen knakk rett av.. (sikkert pga 4 tonn med racegrip.....) Men han kjørte en grei 12`r med dårlig start.. siste runden hans gikk mellom akslingen til fyken i over 200 km\t så den lagde et forsåvidt greit hull i gulvet:) Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Synes ikke det var så trist jeg. Blir sikkert bedre på søndag, da kommer det vel flere folk. Mx5'en kjørte midt på 12 tallet tror jeg. Den gikk styggfort :D Bra bilder by the way ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Golden visste ikke at det var i dag jeg heller:mad: ble det noen bra tider da? noen som fikk med seg hva den svarte mx-5'en kjørte på, har ikke den 400 hester el.no? 12,15 Knallbra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Synd Audi'en til Kai (KRB) kvelder hele tida. Hadde den holdt tror jeg den hadde gått styggfort. Så jo åssen han kjørte på langstrekket ved pit-lane på Våler. Han dro jo fra det som var da. Men så gikk det jo til hælvete da. :/ Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg