eko004 Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Har en forsterker med ingangsfølsomhet på 1-0.1 volt. Spilleren jeg har har 4 volts utganger. Hvordan blir dette når jeg kobler opp dette. Skulle vel kanskje hatt en forsterker med opptil 4 volt inngangsfølsomhet. Eller? Jeg får vel ikke utnyttet fordelen en spiller med 4 volt gir. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Stemmer det. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Den topicen der kan misforståes.. Hehe.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Den topicen der kan misforståes.. Hehe.. HAHA :D Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eko004 Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Ehhhheemmle....ja..den kan vel det..ser det nå. Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg