mordiffs Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg har nå snakket med 3 forskjellige audi-vitere og alle kommer med forskjellige uttalelser. En sier at jeg må bytte fjærben for å bli kvitt det utrolig merkelige dekselet som sitter over bremseskivene. En annen sier at det bare er å ta det av og sette på skiver, klosser og caliper som det måtte passe seg. Tredje uttalelsen kommer fra ett Audi merkeverksted, så det tar jeg ikke seriøst i noe som helst tilfelle, men han var ikke sikker på noenting. Hva må gjøres for å bli kvitt dekselet og få på nye skiver og klosser på min S4 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 du kan bruke de gamle fjærbena dine,men da må du få dreid av hjulnavet 13mm dette for å få på ny bremseskive,prøv å få tak i to s6 fjærben,det blir ca samme pris,2 s6 fjærben ligger på 4-5000k velger du den andre måten må du ha nye hjullager,skiver klosser og calippere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg