Instict Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg er nå på jakt etter min først bil Og jeg vet ikke helt hva jeg er på jakt etter. Ønsker å kjøpe en pent brukt bil som går fremover. Den må være eu godkjent. Og lite rust. Og den bør være yngre enn meg.. Jeg ønsker å bruke ca 10-20k siden dette blir min første bil. Helst i Hordaland/Rogaland's område.. Send meg gjerne link ol. til biler som er tilsalgs. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 http://www.autodb.no .............................................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Re: Ønsker å kjøpe min første bil. Jeg er nå på jakt etter min først bil Og jeg vet ikke helt hva jeg er på jakt etter. så du husker altså ikke hvilken første-bil du hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Willypolly så du husker altså ikke hvilken første-bil du hadde? hvis den var ment som en spøk, så var den knallbra! :D :D :D :D :D :D Men helt seriøst så er det endel andre tråder om det her... bruk søk funksjonen!:rolleyes: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Noe bil i Oslo område da? Min far er der frem til Torsdag ;) Helst kunne jeg tenkt meg en Opel Kadett gsi Den må være rustfri og normal pris. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 evt golf 2 Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg