Flasher Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Kjøpt av kas her på forumet, lakkert grønne, aldri montert Som kas sa til meg, så er de forsterket i hver ende, noe som gjør dem 2-3 mm for korte.. Slip ned forsterkingen litt, så sklir dem på.. Tipp topp stand :) Bud? "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Sedan? Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Coupe?;) BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg kjøpte disse til min sedan.. Er det forskjell forresten? "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 skjørtene passer til coupe/sedan og trolig touring. de skal passe til coupe og sedan hvertfall. Mye skal du ha for de? bilde? AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Pris.. tja.. 1000kr? Uansett, dem som byr høyest får dem.. Har de i tilfelle grønn bil, så er de jo nylakkerte :) Bilde kan jeg ta bare jeg henter de ut av garasjen :) "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 hvilket merke er det? AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Det aner jeg ikke.. send pm til kas her på forumet, han som anskaffet de til meg "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 nobody? "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Nå ligger de ute på qxl under bilrekvisita bare så dere vet det, all hendvendelse skjer der.. "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 *traller* Nå går dem snart på dynga altså "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er egentlig interessert, men det med lengden skremmer meg bort... BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 har du lengde i cm? har hørt at m3skjørter passer ganske rett på almeraen. :) "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Har ikke lengden i cm her nå, men om noen andre har, så er det bare å skrive inn :) Kan eventuelt måle da, men er på jobb edit: når jeg tenker meg om så kan jeg jo måle på bilen også... DOH "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Har ikke funnet lengden enda.. Mye å gjøre.. BUD! "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg