n3c Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en ? Gi meg url , bilder hva som helst. Har lyst på en slik en bil :) n3c. . lars a. skogstad Siter Corolla er best ja .. ingen protest eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Tviler sterkt på at du finner denne bilen. Disse ble jo bare lagd i FWD. Men kan jo hende du finner en eldre type med denne motorn? Ikke vet jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 hehe, det kunne jeg også tenkt meg :D men det er vel heller tvilsomt om man kan finne en rwd av den.. :( jaja Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Corolla AE86 du tenker på ?Den har jo rwd, og du fikk den med twincam... Finnes noen av de i england,du kan jo prøve der? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Er du helt sikker på at disse kom med twincam??;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 hmm, england...? lukter jeg høyre-ratt? eneste på jordet det kan være aktuelt da.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by n3c Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en ? Gi meg url , bilder hva som helst. Har lyst på en slik en bil :) n3c. . lars a. skogstad bruker av og til stå til salgs på mobile.de var litt gira på bilen selv etter å ha sedd initial-d. De bilene jeg har sett på mobile.de ligger på en rundt 30-40.oooNKR ferdig registrert. Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n3c Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 jaja .. men si i fra hvis dere ser noen da .. evt filmklipp .. er på IRC under nicknamet n3c lars a. skogstad ... . . . Siter Corolla er best ja .. ingen protest eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 n3c du fikk noen filmklipp og bilder av toyota corolla gt twincam rwd av meg... tenkte jeg også kunne slenge ut her om noen andre vil se på.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg