cossieboy77 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg ønsker å kjøpe følgende deler til min 1986 mod tre dørs Sierra: - Frontfanger (Coswoth) - Breddere (Cosworth) - Bakfanger (Cosworth/XR 4i/XR4x4) - Skjørt (Cosworth) Håper at det er noen som kan hjelpe meg med å få tak i disse delene, skal jo lakke litt snart. Vennlig hilsen: Cossieboy77 Siter Ford Sierra RS Cosworth Ford Mondeo RS Suzuki GSXR 750 Cosworth rules, Jap crap is for fools!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossieboy77 Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Cosworth styling ønskes! Jeg ønsker å kjøpe følgende deler til min 1986 mod tre dørs Sierra: - Frontfanger (Cosworth) - Breddere (Cosworth) - Skjørt (Cosworth) Håper at det er noen som kan hjelpe meg med å få tak i disse delene, skal jo lakke litt snart. Må ikke være i gad stand, litt småfiks kan sikkert ordnes. Vennlig hilsen: Cossieboy77 Siter Ford Sierra RS Cosworth Ford Mondeo RS Suzuki GSXR 750 Cosworth rules, Jap crap is for fools!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossieboy77 Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Cosworth styling ønskes fortsatt kjøpt! Jeg ønsker å kjøpe følgende deler til min 1986 mod tre dørs Sierra: - Breddere (Cosworth) - Skjørt (Cosworth) Håper at det er noen som kan hjelpe meg med å få tak i disse delene, skal jo lakke litt snart. Må ikke være i gad stand, litt småfiks kan sikkert ordnes. Vennlig hilsen: Cossieboy77 :D Siter Ford Sierra RS Cosworth Ford Mondeo RS Suzuki GSXR 750 Cosworth rules, Jap crap is for fools!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg