kao Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 det er en sånn pekk, pekk, pekk, pekk, lyd når jeg kjører, den forsvinner når jeg gasser på eller bremser ned å den forsvinner når jeg legger julene helt åver, den kommer kanskje litt kraftiere fram når jeg svinger litt til venstre, hva kan dette være ? lyden kommer fra venstre siden av biln.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 nei, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 da vet jeg ikke, sikkert noen her som er konge på det der....men kast i bremseskiven kanskje...ellers vet jeg ikke Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 tviler på det å, viss je jekker opp å snurrer att å fram på hjulet blir det en litt rar lyd som jeg ikke helt vet om den skal være dær , den kommer fra under girkassen, diffrensialen eller hva det er som er dær , å det er ganske my slakke når jeg setter biln i gir å snurrer att å fram på hjulet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 lyd i diffen er standard på Polo og ekstra utstyr på Golf II..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg