Gå til innhold

Er Gatebil treff kun for de med Ferrarier???

Ranger emnet


millhouse

Anbefalte innlegg

Jeg troppet opp i kø tidlig løredag morgen for og endelig kunne teste bilen min på bane.Var der ca 0730. Venta og venta til de begynte og slippe inn biler. Når jeg endelig kom fram til inngangen var det derfor en stor skuffelse at vedkommende som sto der sa bryskt at denne skulle ikke inn på omerådet... Men på parkeringen...Jeg sa at jeg ville kjøre,men neida,det var visstnok "fullt" da :rolleyes: Og bilen min var ikke "fin" nok.Helt greit,min er kanskje ikke i utstilklingskikk på alle omeråder,men heter det ikke Gatebil??? Han fyren presterte deretter og si sånn halvtøfft at de som betalte for og komme inn på omerådet kom for og se Ferrari f40

 

Jeg siterer fra http://www.gatebil.no s sider :Still ut bilen - Premiering i mange klasser.

Du behøver ikke å ha noen utstillingsbil for å være med på treffet, men vi deler ut premier i følgende klasser!

 

Jeg forsøkte og fortelle fyren at bilen min er det kun EN 1 stk av på dette treffet,og det kunne jeg garantere

:)

 

Kanskje jeg som er rar og overreagerer,men jeg syns faktiskt at gatebil burde inneholde mere enn suprarer og skyliner og andre million biler. Mangfold er vel ordet jeg leter etter.

 

Men jeg forsøker igjen på rudskogen,så jeg er ikke mere såra enn det :op

 

Bilen er forresten en Daihatsu Charade tic

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by millhouse

Kanskje jeg som er rar og overreagerer,men jeg syns faktiskt at gatebil burde inneholde mere enn suprarer og skyliner og andre million biler. Mangfold er vel ordet jeg leter etter.

Når ble Skyline og Supra million biler?

neste GTR vil muligens koste en mill i norge .. men vis meg en som har kostet 1 mill eller mer...

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

Når ble Skyline og Supra million biler?

neste GTR vil muligens koste en mill i norge .. men vis meg en som har kostet 1 mill eller mer...

 

ehhh... Jeg håper for din egen skyld at du kødder??? Jeg trodde dere skjønte at det er en måte og formulere seg på. A figure of speech :rolleyes:

 

Innlegget mitt er ikke skrevet 100% seriøst.

Men iogmed at det står på Gatebil sine sider at man kan komme med SIN EGEN gate bil,så syns jehg dette kanskje var litt på kanten. Men dette var jo en funksjonær

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Kebab-Gud, tror ikke du helt tok poenget hans her....

Jeg er enig i at Gatebil bør være for alle biler, ikke bare de dyreste, fineste eller raskeste. Men selvfølgelig til en viss grense.. Jeg kommer ikke til Gatebil for å se rustne eller slitne biler...;)

 

Du tok det visst :D Som sagt så er alt relativt,min er ikke utstillingsbil,men heller ingen rusthaug.Men derimot så tror jeg mange hadde trukket på smilebåndet av og sett denne på bane.... Lader jo neste 1,0kg på 3 sylindra turbo :D

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg ville absolutt sett charaden din på bane.. Tåpelig att du ikke fikk lov..

 

BTW.. kjøpt meg charade som jobb bil jeg.. hehe

 

Billigere bil og kjøre må du lete lenge etter... Ja du kan se den på Rudskogen,da SKAL den ut og lufte seg... ;)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi4ever

Kom til sommertreff på ACR så kan hvem som helst stille ut eller kjøre bare det betales for det :)

 

http://www.sommertreff.no

 

En god tanke,hadde det ikke vært så JÆVLA langt. Men det kan jo kombineres med ferie.Litt kjipern hvis bilen kvelder oppi der da,langt og taue den hjem :D

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så mange som kjørte var jo plass til fler der.... :rolleyes:

Snakket med en jeg kjenner som hadde Golf 2 VR6 og han fikk ikke komme inn for å stille ut men hadde visst fått lov til å kjøre om jeg hørte riktig, og han kom samtidig som deg ca.... eller litt senere...(Han gadd ikke det da)

Bilen din sto utafor selve området?

Synes jeg så den når jeg var og fyllte luft i dekka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. er det mulig?.... ble du virkelig NEKTET adgang?... da hadde jeg klagd for som faen! Så lenge du betaler for å kjøre så har du full rett til det

 

men poenget er jo som sagt du skal jo ikke ha en SUPER sliten bil heller som detter fra seg.... skal trosalt kunne kjøres på bane.

 

men du millhouse. er det du som er han pakistaneren/inderen som kjører den gullfarga daihatsuen?....

 

eller loker jeg nå?. såfall burde den kommi seg ut på bane.. den var jo ganske igjennomført spørru meg..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

haha. er det mulig?.... ble du virkelig NEKTET adgang?... da hadde jeg klagd for som faen! Så lenge du betaler for å kjøre så har du full rett til det

 

men poenget er jo som sagt du skal jo ikke ha en SUPER sliten bil heller som detter fra seg.... skal trosalt kunne kjøres på bane.

 

men du millhouse. er det du som er han pakistaneren/inderen som kjører den gullfarga daihatsuen?....

 

eller loker jeg nå?. såfall burde den kommi seg ut på bane.. den var jo ganske igjennomført spørru meg..

 

Nei det er ikke meg,men jeg kjenner han. Hatsu her på forumet.

Jeg er jo kjent med at bilene skal være i god stand og sånn,min er jo i ganske grei stand,nypolert var den og vaska og greier. Men jeg har jo bare 15" alufelger :rolleyes: Det tipper jeg dissa folka titter en del etter. Men jegbhar da digert kromma endepotte (som du digger så mye) HeHe. God lyd er det i den.De fleste som ser bilen når jeg kommer tror ikke at det er den det kommer sånn lyd ut av .Dump og luftfilter lyder +eksos er likksom ikke den typiske Daihatsuen. Sikker på at jeg kunne overaska en del på bane

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår