le0n Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Er ikke du som eier den gule 300ZXen medlem her på forumet?? Eller er bilen stjålet? Hørte noe rykter om det, etter en natt i Odda ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36934&perpage=15&pagenumber=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 stjålet? Overhodet ikke. Står pent i garasjen min den. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by RaCk stjålet? Overhodet ikke. Står pent i garasjen min den. :) Akkay.. Hørte du hadde vært i Odda og spunnet vekk dekka dine i helga da... Uten skilter....... Men det ryktes så mye rart her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Skal ikke tro på alt du hører. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Nei du sier noe der vettu... :D Artig det...:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 har du solgt den nå eller? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by rairai Hvem del av Står pent i garasjen min den skjønte du ikke? JEg har solgt 2 REcaro stoler men de står pent og pyntelig på rommet mitt fordi om! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 :confused: Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by rairai Hvem del av Står pent i garasjen min den skjønte du ikke? hvis du ser opp bilen på autodb så ser du at det står solgt .. og det faktumet at han har Selges i siggen og nettop det at den står i garasjen så skjønner du at jeg spørr .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Kebab gud hvis du ser opp bilen på autodb så ser du at det står solgt .. og det faktumet at han har Selges i siggen og nettop det at den står i garasjen så skjønner du at jeg spørr .. Den var vel så godt som solgt, men så trakk kjøper seg. http://www.bilforumet.no/topic/25388-300zx-til-salgs-250000/?do=findComment&comment=312477 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg