Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg har gjort masse :) Sveisa rust, nytt 2,5toms eksos, fjærbeinstag foran og bak, nye dekk +++ Skal eu godkjenne den neste onsdag og i løpet av nesteuke skal jeg få lagd et nytt rør ut fra turboen slik at det flower bedre istedenfor det støpejerndritten som er der nå. Da blir det 2,5 toms all the way ;) Ja kjøpt nye bremseklosser rund baut, og ny masterpumpe. Samt noe annet Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Du får si hva du ønsker for den da :D Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Kan kontakte deg etter eu godkjenninga, selger den i allefall kun etter at den er blitt eu godkjent. Blir vel til at jeg handler nye bremseskiver foran i morgen også så listen begynner å bli lang :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jepp Jepp gjør det du. Ofte sånn vet du :D Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Ble dårlig med eu godkjenning da, til min store fortvilelse måtte jeg handle en ny bremsecalipper da luftenippelen var kenkt på venstre bak og da ble det dårlig med lufting. Så listen er nå enda lengre Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg