[kj] Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37549 Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by [kj] http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37549 litt ypp på den bak plata di til bilen jeg.. godt ann og gjort en deal kansje? visker mekanisme og den og du får sentral lås? ell noe i den duren som du også syns høres bra ut. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 hehe du mener det ja;) tror den bakplata mi er til stv faktisk... virker nå litt lenger en vanlig... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by [kj] hehe du mener det ja;) tror den bakplata mi er til stv faktisk... virker nå litt lenger en vanlig... å ja nei det var dumt.. nå har e vaska bilen nøye nøye og støv suget og gått over med teppe rens.. rimelig strøken.. har tenkt litt mere på 17" jeg også nå.. bbs felger men er usikker enda.. hmm hva slags impress er det på de du kjøpte? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 type 35... må på med 215 40 17 for at det skal passe... går ikke med 225 45 17 - må isåfall space flere meter... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by [kj] type 35... må på med 215 40 17 for at det skal passe... går ikke med 225 45 17 - må isåfall space flere meter... trodde du sku gå for 205 jeg? har du no tabell over hva slags dekk dim som er godkjent ell? skulle gjerne vist det. jeg så på noen mange eika bbs felger med 205 ell 215 dekk sku få alt for 5 lapper.. ikke verst det.. så har en kammerat som vil kjøpe mine (med 2 slitte slitte fram dekk) for rundt 2500. da tru e det hadde blitt litt "tightere" i hjul buan.. men neste gang blir det justerbart :D tru jeg da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 på 17" så er det vist 215/40 17 eller 205/45 17" ifølge sjefen på shell ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 faen ass.. skulle ha hatt litt mer cash - så skulle jeg ha kjøpt senk også!!! fikk heller ikke fangeren min i dag :( Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg