Gå til innhold

Luftfilter igjen......

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

Yes...spør mer om luftfilter.........

Må vente en måned på RamAir filteret og vurderer å droppe hele greia å ikke ødelegge LMM,men er litt småsyk på golyden......LITT mer lyd(vet at ikke innsatsfilter gjør det helt store men)

Men er det noen Polo folk el andre som har erfaring med Green filter og har noen hørt om TwinPipe filter (eller no sånt).......

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det heter Pipercross...ikke twinpipe......

Så LMM kan ikke kverkes altså......burde jo egentlig byggd om til konfilter men.......

Det blir vel ikke den helt STORE lydforskjellen med innsatsfilter vel?????????????????????????????????

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg ville gått for et Stort åpent filter og plasser det så langt fram som mulig slik at det får en fin luftstrøm. Du fjerner da hele den ubruklige plastboksen som står over spjeldhuset ditt nå, setter på et 90 graders silikonbend bygger videre med rustfritt rør som du polerer og så en 45 grader i enden før filteret.

 

Ta en titt i motorommet til G_Yog så får du nok noen ideer.

Husker selv at jeg fikk en liten økning på toppfarta når jeg gjorde dette;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har green filter å er førnøyd med det. syn det blir grom lyd men er jo smak å behag da....

Å etter min mening syns jeg det ser litt bedre ut med filteret oppå å ikke forann hvor mange har det... Men det er min mening da...

Du kan jo se hvordan det er.......http://i58.photobucket.com/albums/g276/mrsnikksnakk/bil/Picture016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Green Kit på min. Det er jeg veldig fornøyd med. Får grom lyd, å den raper pent i filteret.. ;p

Nå har jeg riktig nok diesel da.. men jeg er veldig fornøyd. Kjøpte Kit, å da fikk jeg med brakket å alt var bare plug-and-play. :)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår