HolkestadRacing Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hvor får jeg kjøpt panser med ferdig sveist badlook? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by HolkestadRacing Hvor får jeg kjøpt panser med ferdig sveist badlook? er vel ingen firmaer som selger ferdig sveiste panser... !? til poloen så bestilte jeg bad bøser blick ifra ingo noak , men selgte det igjen.. (giddet ikkje å påbegynne mer på bilen akkurat då).... in-tuning.de skafte til min Polo 6N... send mail så kanskje de har til din også....... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 vet det finnes panser til G3 med badlook og hood scoop, men husker ikke hvem som solgte disse. ikke sett noe til G4 enda. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg