Oleee Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Eller de som installerte alarmen? :confused: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Det er strøm på kontrollen da? Teit å stikke til Møller hvis det bare er det ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Jaja, fatters fikk hjulpet meg uten at jeg visste om det, men greit nok, hehe:) NAF kom og kobla ut DEFA alarmen, så nå starter bilen igjen... Var noe problemmer med selve alarmen og startsperra som gjorde slik at den ikke starta! :( Så nå venter en tur til Autolyd som innstallerte alarmen... Går dette på garanti, eller må det en viss sum til for at de fikser dette? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 de kan ikke selge deg et produkt som ikke fungerer..... du må ikke betale noe.. hadde iallefall aldri jeg gjort........ Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Fungerte perfekt fra den dagen jeg kjøpte alarmen og fikk installert den, helt til jeg skulle bytte batteri for en drøy uke siden.. Det er vel batteriet som har fucka opp "hjernen" til DEFA sikkert? Hehe.. Men dette må jeg høre nærmere om med gutta fra Autolyd som innstallerte alarmen... De kan vel ikke ta penger på det...:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg