JohnDeere Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Heisann. Ved baksetene på min BMW sitter det 4stk høytalere, 2stk på hver side.. Disse vrenger når man drar på litt, og vil derfor kjøpe nye. Målene på høytalerne minner veldig om Disse , men er ikke sikker. Noen som kan si meg hvilke høytalere som passer og hvilke som er bra og tåler litt trykk? Foran i dørene sitter det 2stk (små) MB quart høytalere.. Disse spiller greit nok, tror ikke disse behøver å byttes.. I bagasjerommet sitter nå en Sony XS-AW200X . Har lyst til å sette inn et par 10" / 12" , men da må jeg vel mekke basse selv... Kommentarer? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ingen som har snøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by JohnDeere Ingen som har snøring? Prøv her: "What fits my car" :) http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-GvMTtOoFUpP/autoinfo/autoinfo.asp?s=0&cc=01&vehicleid=0 Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Zettie Prøv her: "What fits my car" :) http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-GvMTtOoFUpP/autoinfo/autoinfo.asp?s=0&cc=01&vehicleid=0 Hjertelig! Jeg fant ut: Kick Panel: 5-1/4". Hvilke merker vil dere anbefalle? Legg gjerne ved en URL til høytalerne dere anbefaller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg