kjotpuck Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Har et par 6*9 høytalere Boschmann PR-6390 X Turbo som er brukt og ca et halvt år gamle. Selges grunnet den ene høytaleren ikke virker helt som den skal og jeg vet ikke hva som er galt med den. Den speller helt fin på mange sanger, men noen sanger takler den dårlig. Kanskje det er lett og fikse ? Kanskje det ikke går an og fikse det vet jeg ikke. Men vis det er noen som vet hva dette kan være som forårsaker dette og som kan fikse dette kan jeg selge disse billig. Spesifikasjon Model: PR-6390 Turbo 6*9” 3-way Super BASS Titanium loudspeakers Extremely Powerful Version With 12dB per octave internal crossovers Freq.Resp.: 45Hz-23,000Hz Sensitivity: 93dB/w*m (SPL) Nominal Impedance: 4 ohms Weight: 6,5Kg Peak Power Output: 900watts RMS Power Output: 350watts Recommended amplifier: 5-110w rms Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg