STROSEK 911 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Ønsker å kjøpe en brukbar cd/radio med minimum 1 linjeutgang. Max 500 kroner.. Helst i Oslo området:) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Ønsker å kjøpe en brukbar cd/radio med minimum 1 linjeutgang. Max 500 kroner.. Helst i Oslo området:) hei, bare så det er sagt så tror jeg det blir litt dyrt og sende ting til Irak og du burde nesten poste denne posten i kjøp og salg postene ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by clone baby hei, bare så det er sagt så tror jeg det blir litt dyrt og sende ting til Irak og du burde nesten poste denne posten i kjøp og salg postene ;) Uff, nei så dum jeg var:o Bilstereo var jo ikke dette eller? Værre med deg som tror at Oslo er en by i Irak:rolleyes: Mye saklige poster her inne om dagenknock Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 la meg si d slik..brukte cd spillere er ikke å annbefale da..om eieren har putta på skittne cder feks så skal ikke d mye før den begynner å nekte å ta imot cder osv.. du får jo nye heeilt greie for 1000,- kan godt finne url til deg, har kjøpt en selv for den prisen å den funker fint! si ifra om du vil vite så kan jeg sende PM til deg mvh Sanel Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Uff, nei så dum jeg var:o Bilstereo var jo ikke dette eller? Værre med deg som tror at Oslo er en by i Irak:rolleyes: Mye saklige poster her inne om dagenknock Hehe sorry, leste feil, trodde du skrev - brukt cd spiller ønskes kjøpt - og så det med irak var bare en spøk men under avaten din der med location står det jo att du bor i Irak :D Så sorry med missforståelsen og lykke til med hva enn du kjøper :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by clone baby Hehe sorry, leste feil, trodde du skrev - brukt cd spiller ønskes kjøpt - og så det med irak var bare en spøk men under avaten din der med location står det jo att du bor i Irak :D Så sorry med missforståelsen og lykke til med hva enn du kjøper :) Takk skal du ha! Det går så fint så : ) Trodde bare du du var en av de som bare krangler her inne, noe jeg er en smule lei av... Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by MR_Simba la meg si d slik..brukte cd spillere er ikke å annbefale da..om eieren har putta på skittne cder feks så skal ikke d mye før den begynner å nekte å ta imot cder osv.. du får jo nye heeilt greie for 1000,- kan godt finne url til deg, har kjøpt en selv for den prisen å den funker fint! si ifra om du vil vite så kan jeg sende PM til deg mvh Sanel Takk for tipset, men bilen er ikke vært å koste på mer;) Har hatt ENDEL forskjellige spillere uten problemer, og solgt flere i god stand for 400-500kr selv... Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Takk for tipset, men bilen er ikke vært å koste på mer;) Har hatt ENDEL forskjellige spillere uten problemer, og solgt flere i god stand for 400-500kr selv... Du har en PM Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Takk for tipset, men bilen er ikke vært å koste på mer;) Har hatt ENDEL forskjellige spillere uten problemer, og solgt flere i god stand for 400-500kr selv... da er du en av dem heldige:D lykke til videre:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg