mono Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Clutchen på golfen tar veeeldig langt ute, dvs, mye vandring, er det noen måte å få stilt inn denne vandringa på slik at den tar lengre inn? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Hadde samme problemet på min. Jeg stramma clutchwieren i panseret. Vri med klokka noen runder. Må bare prøve deg fram til du får det slik du vil ha det. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 ok, får sjekke dette ut. har du vært borti at bremsen lager en "skvike" lyd når du slepper bremsepedalen? høres ut som en vaier som trenger smøring eller no, vet du hva det er? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 hmmm, nei det har jeg ikke vært borti.... Det er vel bare å stikke hode under til pedalene å høre/prøve seg fram. Ikke vri mot klokka for da får du deg en overaskelse når du gir på, det fikk jeg. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by mono har du vært borti at bremsen lager en "skvike" lyd når du slepper bremsepedalen? høres ut som en vaier som trenger smøring eller no, vet du hva det er? Nå har jeg en toer jeg da,men har samma tingen,er vist ikke noe å bry seg med,etter det jeg fikk høre av en mekaniker på Møller.. Frykteli irriterende,men men .. Høres ut som det er stemplet i caliperen som lager lyden? Kan dette stemme? Er bare på den ene siden.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 jeg føler det høres ut som en vaier under bilen, eller kanskje den kommer fra bremsepedalen, ingen aning egentlig, men som sagt, fryktelig irriterende. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg