SlitteDekk Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 18" BBS "look" felger med dekk selges 4 pene Rial 18*8" felger med 225/40-18 dekk Noen kantmerker, ellers ok. Boltesirkel: 5*100. Innpress/ET: 35 To dekk er slitt, og to går en sesong til. Hjulene passer på Golf 4, Bora, Octavia, TT, Leon, Toledo, Fabia, Beetle, osv. Bilde: http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?s=&postid=51281 Selges kr 4.500,-. Er i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 kan man få kjøpt sånn overgang på 5 bolter til 4 bolter? 4x100? da er jeg MEEEEEGET interressert! WEEOO! Hvor bor du? jeg bor i Vestfold, men henter _langt_! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlitteDekk Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Jeg kjenner ikke til slike overganger, men det er sikkert andre her på forumet som kan hjelpe. Jeg bor i Oslo, så det er ikke så langt. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Noen som vet om 5x100 til 4x100 overgang? Vær så snill, det er veldig viktig! :( takktakk! Hvis det er det, så er jeg veldig interressert i felgene dine! :) Ikke selg dem da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlitteDekk Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Nå er alle dekkene mer eller mindre utslitt. Felgene er ok. Ny pris: kr 3.500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Er interessert.. men er felgene no driit eller siden de går forholdsvis billig?.... skjønner at dekk kommer til å koste litt det og men forde... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlitteDekk Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Felgene ser ok ut, men her noen kantriper. Tror ikke felgene er 'no mer drit' en andre. De står nå å tar opp plass, så jeg vil gjerne bli kvitt dem. Prisen bør være ok, da det er brukte felger vi snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg