Joakim01 Skrevet April 18, 2024 Rapporter Share Skrevet April 18, 2024 Har slitt med at lyden i min Audi A6 har kommet og gått, når lyden har forsvunnet har det ikke gått an å stille på lyd eller gå inn på sound innstillingene. Når lyden først fungerte var det halvveis. Og det siste halvåret har det ikke virket i det hele tatt. Etter å ha byttet lydforsterker syntes jeg at jeg fikk 2 sekunder lyd på alle høytallere før det plutselig bare var lyd på venstre siden uten bass. Lyden fungerer på alle når jeg snakker på telefon via bilen med bass, så lurer på om noen andre har forslag til hvilket tull dette kan være. Har prøvd å vriklet på kablen som kobles inn på forsterkeren uten forskjell. Ingen forskjell mellom cd og fm radio. Om det kan være lydforsterkern jeg kjøpte brukt det kan være tull med? er bose lydanlegg Setter pris på alle forslag 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg