TropicX Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Sikkert noen lette spørsmål! Men har lakkert bakrute dekselet mitt! med spray lakk, Jeg grunnet først med mykt sandpapir! å det ble ganske bra! Å skal ta på klar lakk snart. Det jeg lurer på er om dette holder for vær forholdene? eller om jeg må ha noe annet belegg på den over..??? :D ??? Og så monteringa.. Snakket med noen folk som driver med glassruter osv til bil.. De sa jeg bare burde bruke en dobbelsidet teip. Men denne må jo være isåfall rimelig sterk da? eller noen andre måter å feste denne på? han anbefalte å bruke dobbelt sidet teip, hvis dekselet skal fjernes en gang i tiden.. OG eventuelt.. Hvor får jeg handlet det jeg trenger til montering? MVH -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Bruk sikaflex eller vinduslim, da sitter det ihvertfall. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Send PM til NoLimit, han har sånn og kanskje kan si deg hva han brukte. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by acoupe Send PM til NoLimit, han har sånn og kanskje kan si deg hva han brukte. Ellers takK! Men har snakket med han! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 så ska vell få ordnet det på noe vis!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg