auto82 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Har en Honda Civic 85 mod. Når jeg kjører i fartsdumper og lingnende. Og ujenvheter i asfalten hører jeg en merkelig lyd framme. En dunkelyd på en måte. Hva er galt? Kan det være støtdempere eller foringer? Har ikke peiling. Håper noen her kan hjelpe..? :( auto82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hei! Hadde samme problemet på audien min,trudde også det var støtdemper foringene.Men undersøkte det og de var ok.Tok den etterhvert på en bukk og løftet den opp.Fikk en person til å stå humpe med demperene foran,mens jeg stod under å prøvde å finne problemet.Da så jeg at motorfestene mine var seriøs slakk i.Problemet var at motoren traff brua når jeg kom i dumper å farts humper.strammet til skruene på motorfestet.Og etter det har problemet vært borte. Mvh, EilertseN Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Det er mest sannsynlig slakk i dempere eller foringer ja. Har opplevd at festet til stabilisatorstaget kan være litt slakk i også. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 eller stabstag feste er knukket tvers :) skifta et sånnt i helgå Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg