audi s6 sedan Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 har en bakluke med en liten bulk i skal ha 800,- for den,den er med bakrute, fin hvis du har tenkt å sveise igjen skilthullet,får også med en skiltplate til å felle inn i fangeren.ring 92092560 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 fristende, men økonomien er ikke helt på plass til dette nå, og du bor i lillestrøm så frakta er sikkert dyr. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 du kan jo sjekke det opp så kan vi se hva i får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 frister for meg også.. men et par uker til lønning, ikke så langt unna meg da, bor på Jessheim så jeg kan bare ta en kjøre tur med bilen til fattern å hive den i bagasjerommet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 bare å ringe når du får penger...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 får se.. så en knall lilla metalikk golf 3 som var ny-lakka utenfor en lakkerings "butikk", ble hypp på å lakke min i samme farge, var driiit najs. Lurer på hvor mye han måtte punge ut for det. Da hadde det vært fint med en bakluke uten VW merke =) **Håper på mye feriepenger** :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 en hellakkering av en golf 3 med motorrom og slikt ut til mannen i gata ligger rundt 20høvdinger. du får hva du betaler for og vi har sett nok skrekk eksempler på "billig lakkering" Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by mono en hellakkering av en golf 3 med motorrom og slikt ut til mannen i gata ligger rundt 20høvdinger. du får hva du betaler for og vi har sett nok skrekk eksempler på "billig lakkering" Derfor jeg prøver å fiske rundt og se om jeg kan fikse meg noe rabatt :D 5 tusen mindre pga. man får det for en "kompis" pris hjelper mye det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 jeg kan få prisen ned i 12 - 15 høvdinger igjennom jobben. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by audi s6 sedan har en bakluke med en liten bulk i skal ha 800,- for den,den er med bakrute, fin hvis du har tenkt å sveise igjen skilthullet,får også med en skiltplate til å felle inn i fangeren.ring 92092560 Rust & farge? Hvor langt fra Stovner/Rommen holder du til? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 det er ikke rust på den og den er vanlig rød,bor i lillestrøm,men jobber på økern så jeg kan sikkert møte deg et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Har du fortsatt bakluka eller? Hva var dette med sklitplate for innfelling, hvordan ser den ut og hvordan funker det? Har en bakluke nå med VR6 spoiler på, den er festa i 3stk gjennomgående skruer i bakruta, peil på hvordan en ska få til den på en "vanlig" bakluke eller, dvs som det ikke er spolier på orginalt, må man bytte rute da? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 er ikke "takspoilerene" somregel limt på da? min er vertfall limt fast. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Min er i tillegg festa med de skruene gjennom bakruta. Hvordan sitter din hvis den bare er limt da? Tenkte det ble litt lite jeg? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jeg tror den er limt med samme type som holder rutene på plass, husker ikke helt navnet på den, men det sitter jævlig godt ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg