IndigoFlame Skrevet Mars 2, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2023 Bil: VW Passat (2002) For noen måneder siden sluttet blinkersen å fungere under en kjøretur. Dvs. Ikke noen lyder/symboler på dashboard invendig når man drar i spaken, og ikke noen lys utvendig. Varsellysene funker som de skal. Nå kommer det merkelige... For at blinkersen skal fungere igjen, så må jeg skru varsellysene av og på. De fungere en stund etter det tils jeg må "aktivere" de igjen. Sånn har jeg holdt på siden problemet oppstod - Batteriet funker som det skal. - Det er ikke noen sikringer som har gått. Hva kan problemet være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forris Skrevet Mars 5, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2023 Ok, jeg tenker litt høyt: - Det fungerer når nødblink fungerer, altså er pærene og wiring i orden. - Det fungerer ikke når du drar i spaken, men kanskje kort tid etter at du har brukt nødblink. Jeg tror det er rele til blinklys som har tatt kvelden/krangler eller er i ferd med å ta kvelden. IndigoFlame reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IndigoFlame Skrevet Mars 6, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2023 17 timer siden, Forris skrev: Ok, jeg tenker litt høyt: - Det fungerer når nødblink fungerer, altså er pærene og wiring i orden. - Det fungerer ikke når du drar i spaken, men kanskje kort tid etter at du har brukt nødblink. Jeg tror det er rele til blinklys som har tatt kvelden/krangler eller er i ferd med å ta kvelden. Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg