lars-frr Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Har en kompis sm skal selge bilen sin, en golf 2 88 mod , 95 000 km . Bilen ble eu ok i fjor uten voldsome mangler , var vel et par småting så blien skal være i ganske god stand. Bilen har damekjørt helt til 90 000 km , da han overtok bilen . Den er helt original , lakken ser for jævlig ut ( må lakkes om) Den har litt overflate rust , men ikke noe i kanaler og andre steder er jeg blitt fortalt, har ikke sjekket der selv. Hvis bilen er i like god stand som den var da jeg sjekket den for 1 år siden så ville jeg max gitt 15 000 20000 for den . Men hva syntes dere den er verdt ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by lars-frr Har en kompis sm skal selge bilen sin, en golf 2 88 mod , 95 000 km . Bilen ble eu ok i fjor uten voldsome mangler , var vel et par småting så blien skal være i ganske god stand. Bilen har damekjørt helt til 90 000 km , da han overtok bilen . Den er helt original , lakken ser for jævlig ut ( må lakkes om) Den har litt overflate rust , men ikke noe i kanaler og andre steder er jeg blitt fortalt, har ikke sjekket der selv. Hvis bilen er i like god stand som den var da jeg sjekket den for 1 år siden så ville jeg max gitt 15 000 20000 for den . Men hva syntes dere den er verdt ??? rundt 10-15 tusen.. du sier jo ingen ting om felger, styling, motor o.l.. er litt vanskelig å bestemme pris da.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Bilen er helt original som jeg sa, ingen felger, gammle fangerne. Ingen verdens ting av styling... Viktigste for meg er at den er i god stand. Det er en 1.8 l Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg