Integrale Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 ja, tiden er kommet til at den gamle høytrykksspyleren skal byttes ut. hvilken høytrykkspyler vil du anbefale? hvilket merke? er det Kärcher eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Foma og Kärcher er vel de beste til hjemmebruk:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Er det spesielle modeller ol som er best? Kanskje nokon funksjoner som er grei å få med? Pappa har ein gammal høgtrykkspylar som eg slit med, kanskje overtale han til å kjøpe ein ny. Såg dei hadde ein på tilbod hos Prix eller.no til 799, er det nokon erfaringer med den? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by Kaksa Er det spesielle modeller ol som er best? Kanskje nokon funksjoner som er grei å få med? Pappa har ein gammal høgtrykkspylar som eg slit med, kanskje overtale han til å kjøpe ein ny. Såg dei hadde ein på tilbod hos Prix eller.no til 799, er det nokon erfaringer med den? av erfaring er billige høytrykksspylere noe drit. Fadern og jeg hadde tenkt å investere i en litt dyrere. Men jeg vil også vite om noen spesielle modeller, og hvilke "ekstrautstyr"? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Foma 7xx er god. Får mer følelse av kvalitet, kärcher virker billigt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Jeg håper dere vet at man ikke må høytrykkspyle bilen med spylere som går rundt, det må være rette stråler. Det står mer om dette i Polyglyms hefter og jeg har lest flere artikler hvor dette lager skader på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 kärcher er bra saker.. lånte engang en som vi skulle vaske vekk mose fra asfalten med.. Endte opp med og skjære opp asfalten ;) Det var såpebeholder på den, slik at man kunne vaske bilen fort med bra resultat. modell betegnelsen husker jeg dog ikke.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg