hmelby Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Jeg trenger en ny list til fangeren bak, en svart list som går øverst på fangeren. Folk skjønner sikkert hva jeg mener. Det er en 1993 mod. Ford Mondeo Sedan. Hvit. Om noen har det til salgs hadde jeg satt pris på å vite prisen og kanskje kjøpe? Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hvis jeg skjønner deg rett mener du samme listen som ligger på toppen av fangeren foran ? Er litt usikker på sånnt jeg siden mine fangere var hellakkerte før jeg kasta de, og den listen er ikke der... Men det er den du snakker om ? stikk på en vrakhandler å kjøp en i såfall.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 vet ikke om en kan få montert ny list på fangern... kan jo hende du får tak i en hvit bakfanger...! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Zetec Hvis jeg skjønner deg rett mener du samme listen som ligger på toppen av fangeren foran ? Er litt usikker på sånnt jeg siden mine fangere var hellakkerte før jeg kasta de, og den listen er ikke der... Men det er den du snakker om ? stikk på en vrakhandler å kjøp en i såfall.. Hei. Ja, det er den jeg mener. Det er en liten bit som er borte. Men går det ikke å få lagt inn en ny list? Ja, jeg kan dra på en vrakhandel. Har etterlyst på bruktbildeler.no eller hva det nå var. Håper jeg finner en slik list snart.! Fine mondeoer dere har her! Håper jeg får gjort mer med bilen min også! Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by hmelby Hei. Ja, det er den jeg mener. Det er en liten bit som er borte. Men går det ikke å få lagt inn en ny list? Ja, jeg kan dra på en vrakhandel. Har etterlyst på bruktbildeler.no eller hva det nå var. Håper jeg finner en slik list snart.! Fine mondeoer dere har her! Håper jeg får gjort mer med bilen min også! Bare si ifra om du trenger noe styling, deler, alt innen karbon, teknisk hjelp, og det som skulle være verdt å vite om mondeo, kan det meste, hehe :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hehe..ok! :) Men nå ser det ut til at styling må vente enda mer. Fant nettopp ut at jeg trenger ny katalisator, og må antagligvis til med nye bremseskiver/dreie dem som er der. Så..noen som vet om det billigste alternativet? :) Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg