mono Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Her om dagen fikk jeg diodene til instrument panelet mitt, begynte å ta av klips for å ta ut denne sorte ramma foran glasset og bak rattet viss dere missforstår meg rett, fikk den bare halveis ut og så gav jeg opp til slutt og pressa den på plass igjen. Etter at jeg hadde kjørt en tur i kveld så kjente jeg at det var varmt på denne ramma og speedometeret (varmen har stått på fullt men vifta av) rundt hele ramma inni det hålet der var det varmt. så er spørsmålet, skal det være slik? eller er det noe strøm ting tang som ligger i klem og skaper varme? det er ikke sånn svi varmt men veldig varmt. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Lurer på om det er likens hos meg.. Er iallefall varmt i den lille hula forran girstanga.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 veldig rart vertfall, aldri vært borti noe slikt før, hører litt knirke lyder av og til fra instrumentpanel plastikken men det er sikkert bare meg som har klart og ødlagt noe fester eller ikke satt det skikkelig på plass. er det forresten noen som har klart og tatt ut denne plastikk ramma? jeg sleit som faen med det venstre hjørnet, fikk ikke løsnet det. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Den er festet med 2 skruer i de nedre hjørnene.. Du må ut med lysbryteren og de små plastikkdeksla på høyre side.. når du har fått av de skruene så er det bare å dra.. Sitter ganske hardt.. Edit: hvis du har tiltratt, så må de tiltes helt ned :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 lysbryteren sleit jeg med å få ut, er ikke den bare klipset fast? jeg fikk løsnet plastik dekselet hele veien untatt i venstre hjørne, nede. har ikke tilt ratt nei, MÅ jeg fjerne rattet eller kan det bare stå i? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Den er bare klipset fast ja.. Ta av dekselet på venstre side av bryteren å stikk inn fingeren for å se om du får den løs da.. Det kan hende at du må demontere "plastikkboksen" rundt rattstammen for å få ut ramma.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 varme utviklingen var forresten borte i dag, rart det der, men nå hadde jeg luften på kald (uten vifte) men nå er det noe annet rart, lyset i hanskerommet lyser heletiden :( Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg