Bil_narkoman Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hvordan lager man sånne lykter som zein gjør og noen andre? Please få svar for de lyktene er så sykt tøffe. Mvh bil_narkoman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 sku gjerne visst det jeg og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg har klart å lage noen lykter som ser litt småtøffe ut: Disse lagde jeg med airbrush. Bare å ha masse "feather" så blir e bra. Men Zein sine er jo mye fetere, så kom igjen zein, hvordan gjør vi det??! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Krissa: Du har jo i og for seg ikke LAGET noen lykter, du har egentlig bare spraya farge oppå hver lykt for at det skal se ut som om de lyser ut en bestemt farge. Tror ikke det er helt han var ute etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hey folkens ..jeg vil gjerne GJI dere en tut aassen man lager de lykter MEN da kommer alle til å lage med ..så da har ikke j noe spesielt med meg :( men j kan si det slik SE på andre lykter gjren brush over denm som en TOON ..så kommer det av seg selv.EN ting som er viktig er at du må ha et ØYE for SKYGGER og LYs ..men det viktigste er å ha MASSE MASSE detailjer ..det gjør det ENDA bedre selv om det ikke burde være der så lag noe som ser bare tøft ut :P og HELST jobb med 1600 FORMAT bilder FORDI det er MYE letter og det blir SINNSYKT mye pennere når du saver det som 1024 ..fordi da er de stoer stygge linjene blitt til små finne linjer ;) j jobber med en NY versjon av Accorden nu..men j KAN lage en BASIC tut etter eksmen min.som er om 2 uker ..HVIS noen er intrissert ..ses:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 vi er selvfølgelig meget interressert i en tutorial av hvordan du lager dine unike bil-modder :) Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg