toyaglide Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 har de tre bakerste rutene, tre stykk baklys, takluke (kun glasset), +++ hvis noe er av interesse så er det bare å si ifra... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 har du bilde av baklyktene? evt pris og hvis det er no mer du skall selle.skulle hatt en fram skerm....... Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 skal se om jeg får ordna et bilde... to av dem er sota i hvertfall... har ingen forskjermer, men takluke har jeg... kun glasset... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Fant nettop ut at toyta har slutta å lage forskjermer og at det er en i Drammen men den er til høyere side :mad: Veit du om noen som kan ha en ekstra Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 har finni ut det samme selv med bilen min... fant en i kristiansund... siste i hele verden.... har du msn er det lettere å prate... bitudbo@hotmail.com Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jepp har det. to__fisk@hotmail.com. Får vell ringe "litt" rundt i Danmark Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 det ble feil, husk to_ mellom to og fisk Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg