srednA Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Hallo... Har litt problemer med sentrallåsen. Når jeg skal låseopp bilen så kommer det en jævlig lyd fra kompresoren i bagasjen. Denne lyden fra kompresoren holder på i ca. 30 sek. før den gir seg. Har sjekka diverse slanger, men ikke alle. Er det vanlig at de løsner da? Er det noen som vet om det er vanlig å bydde kompresoren, har ikke kjørt mere enn 140.000 km. 94 mod. Mvh. Anders Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Min har vart i 220k nå, ingen feil! Tror ikke det skal være vanlig å bytte nei! Du kan alltids sjekke slangene! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 min sentrall lås pumpe laget samme lydene.. den varte ca 3 måneder før den ga opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Ok. Hvor mye måtte du ut med for en ny kompresor da? Jeg vet om en som er brukt, men den har ligget ute hele vinteren på Vazelinabilopphøggeri... Har du noe tro på den da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 hvis den har ligget ute å blitt våt tror jeg jeg ville funnet en annen... må nokk ut med noen kroner for en sånn... jeg fikk tak i en ny fra delebilen til en bekjent... prisen på en brukt vil ligge på rundt 900 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Så jeg må ut med rundt 900,- for en brukt kompresor, steik for en pris... Jeg får bare undersøke litt rundt etter en brukt. Om den skulle streike en dag, så er det vel bare å åpne alle dørene manuelt? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg